mat är äckligt.

Te, jag dricker te. Te i massor. 
Har ätit lite ostbågar....och en halv chokladboll. inget mer.  Jag är mätt, inge sugen. vill inte vill inte.
kände som Gache....Var sugen på pizza..men usch va fett och äckligt. blev sugen på chips men jag vet inte vilken smak... blev suger på tonfisk,,,men det är en stackars fisk. blev sugen på godis...men de e bara färgämnen och tillsattser i det.
Kan ju iofs äta mat, riktig mat, men jag vill inte. Pasta? NEJ! Potatis? NEJ!bulgur?NEJ! Qoinoa?NEJ!

Det blir en kopp te till. ska dricka te som jag fått av gache.
Jag dricker i min juuumbo juuumbo kopp. den e så stor jag jag nästan kan simma i den. =) men det är gott!
.

Ni vet den där dumma känslan av hopplöshet och besvikelse bland när man äter ett kinderägg och man får en såndär jättetråkig och ful grej som redan är byggd....Så känns det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback