Måste skriva av mig.




Orkar inte mer. Jag orkar inte fortsätta att kämpa för detta förhållande. Jag vet helt ärligt inte om det är värt det. Jag ger och ger och ger och ger... men när ska de komma nått tillbaka?
Visst, du ger mig närhet och allt sånt. Du är den som alltid vill kyssas och kramas o allt sånt.  Men hur ska jag kunna känna mig bekväm med det om jag inte känner mig bekväm med allt annat i detta förhållande.

Jag hatar att du är på mg hela tiden
Jag hatar att du är misstänksam
Jag hatar att du blir sur om jag inte svarar eller säger exakt det du vill att jag ska säga
Jag hatar att du är så tafatt
Jag hatar att du inte gör ett skit på jobbet
mest av allt hatar jag dig för att du inte lyssnar när jag säger att jag hatar dig för alla dessa grejer och snart orkar jag inte mer..då blir det så här...det är slut.

Jag ska se till mitt bästa. Jag skiter i dig om du behandlar mig såhär
Jag pallar inte. Du börjar likna du vet vem mer och mer och jag tänker inte ha det så.
Du vet att jag har svårt att komma över allt han har gjort (sånt vi inte ska gå in på här) och jag klarar inte av att jag ser han i dig när du beter dig sådär.

Vet inte vad som händer nu..... får se. det är alla fall så här jag känner.

Kanske är det bäst om jag är för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback