its not like i'm holding my breath..


don't get me wrong, det är inte det att du inte vill träffas. vill man inte så vill man inte.
Det är de att du inte säger att du inte vill...eller säger att du vill. hur du än vill ha det så säger du ingenting. Du kör med jag hör/ser/säger ingentingmetoden och den är jävligt jobbig.
Varför är de så svårt för vissa människor att säga vad dom vill, eller inte vill.
visst jag ahr oxå svårt att träffa vissa människor ibland och har ingen lust att svara när vissa ringer. men nån måtta får det vara tycker jag.
Hur som helst så struntar jag i det för tillfället. om personen i fråga ändrar sig eller kommer på vad den vill så är det bara för den männikskan att höra av sig.  its not like i'm holding my breath..


Det är bara så som jag ser det, inget mer eller inget mindre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback