I don't do food.


Jag har insett att jag mår dåligt. Jag lever med det och gör det bästa av situationen. Saker som hänt kan jag inte komma ifrån och dessa saker dyker upp i mitt huvud hela tiden.
Det är dessa saker som har gjort mig till den jag är. 
Jag är känslomässigt störd. Jag har svårt att visa känslor och när jag väl visar de så kommer alla känslor så mycket på en gång. Jag sätter mig själv i situationer som är dåliga för mig. jag är självdestruktiv, jag vet att saker jag gör är dåligt  för mig men det får mig att må bättre för stunden så därför fortsätter jag.
men men...Jag har mina bra sidor och ljusa dagar, så allt är inte dåligt :))
Jag har börjat gilla mig själv lite mer än förut. =)) Jag är jag och jag vill inte vara någon annan =)



Har inte ätit nått idag.  Är inte sugen på nått.
ska dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback