Hissarna är dödens verktyg!!

Jag var o hälsade på mamma på sjukhuset idag. kom o tänka på, eller nej egentligen tänker jag alltid på det där, att hissarna är så jävla äckligt.
Först så tror jag att jag ska bli smittad och sjuk om jag andas samma luft som de andra gör i det lilla äckliga utrymmet. och så luktar det verkligen äckligt i hissarna. Inte sjukhus..för de luktar ok...men sjukhushiss och det är mycket värre!!
jag tänker på döden och läskiga människor.
Nej det är bara obehagligt helt enkelt.
men mamma mådde i alla fall bättre.Var lite vaknare och gladare tyckte jag. 


Annars är väl allt som vanligt. Jag har samma upp o ned gång med humöret. Igår släppte jag efter och bara grät och grät... åh så skönt det var. Jag behöver göra det ibland. en sån där sminket rinner,ligger på golvet, skiter i allt och bara skriker och gråter. MEN ÅH SÅ MYCKT BÄTTRE MAN MÅR EFTER
nu känns det fortfarande ledsamt...är inne i nån deppperiod. men de är lite bättre...



Den äckliga hissen.....

,

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Söt du är som tog kort på hissen.

Jag tror att jag med skulle behöva en sån där hysterisk gråtattack.



Puss puss

2008-10-11 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback