god only knows....

Som jag alltid säger. Det är underbart att lägga pärlisar och dricka te med Gache. Det gör mig bättre och gladare.
Vi pratade lite om vi är dåliga för varandra....eller om vi influerar varandra till olika känslor eller kanske bygger på eller drar ner. Hmm, Möjligt. men mest av allt så trivs jag bara i hennes sällskap och jag mår bättre.
vi satt o tittade p åmassa gamla kort. mest av Gache och hennes familj men sedan dök ´det upp massa kort på mig och lite sånt.
Gache sa besträmmt att jag hade givit dem till henne, men jag tror att hon ljuger för det var en massa konstiga kort där. Ett kort på björn...hahaha...varför skulle jag ge Gache ett kort på björn?? och ett kort på min syster och nån annan liten tomte. Nej underligt!



det är lite lustigt att jag är sur på nån jag inte ens har någon anledning att vara sur på över. Jag vet det,  men...
jag är bara sur för att jag inte får allt på exakt MITT SÄTT!!!! det är bara det, inget annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback