gillar inte människor

Undrar varför vissa människor passar bättre med andra..eller de där var en konstig kommentar...men jag menar ibland kan man ju nästan innan man träffar personen bestämma sig för om man gillar den eller inte. för det är jag snabb med, att inte gilla folk som jag inte vet nått om. Tror det bottnar i att jag inte gillar människor, jag har inte träffat så många bra männiksor.

Jag undrar hur många det är som passar så bra som mig o gache...!?! Jag tror inte att det kan vara många.
vi är lika, på alla sätt förutom utseendet. 
vi reagerar oftast lika, tycker lika och beter oss lika. =)

Tamy och jag passar ju oxå...men vi är inte lika varandra.....där är det väl motsatsen som drar? vad vet jag!


Nytt bageri på cafet. det behövs, mycket bättre kakor nu.
GOTT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Första intrycket är viktigt, vilket man aldrig får en andra chans till :p kul blogg..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback