favorit!!



Jag har en favorit. En som har hängt kvar rätt länge...
Jag brukar ju ha svårt att gilla saker en längre tid utan att börja hata dom. men han han klarat sig undan det med undantag för små utbrott ibland.
Sigge heter han, min favorit. Han är det finaste jag vet. gulligaste och snällanste.
det är min katt.
Jag ska ta och berätta lite om honom.
Jag gillar honom för att jag ör hela hans värld. Jag vet att det är dumt att tänka så men det gör jag. Jag blir glad när han behäver mig och vill va med mig(fast han är en katt)
Han går efter mig, han vill alltid att jag ska hålla honom eller klappa på honom. han sover bredvid mig, han kramar mig om natten.,,,,=) om han varo en människa skulle vi vara tillsammans.
han följer alltid med på toa...hehe...det e pågränsen till äckligt. =) han är helt enkelt in love med mig. och det känns bra.
Jag älskar honom oxå...den snällaste katten jag har haft.
. där är han, favoriten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback