=)

Vem läser min blogg halv sju på morgonen???? är det de första ni gör då?? Tack tack :P

Jag e jättetrött idag...eller inte trött, men slapp. orkar inte gå till jobbet. vill inte gå till jobbbet.
vill vara hemma och dricka te och lyssna på hello saferide och dilba och helst lägga pärlplattor.

Tror att dagens låt är thomas Rusiak - all yours
Hey, once all yours but not now of course. Im the boss bitch you get tossed, i'm all yours..

Nu ska jag bli nyttigare igen...denna gång på riktigt. här är några riktlinjer.

Inte så mycket kaffe
Inte godis
Inte så mycket fett.
helst vegan (utan mjölk i kaffe)

mmm....får se hur det går. hihih


ska träffa Åsa....har egentligen inte tid. men det skiter jag i. NU SKA VI FAN SES...va så längesen. =))

ska bli kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback