Don't wanna talk about it....


Känns som att jag drunknar i mina tankar och mitt destruktiva beteende.
Jag vet inte hur jag ska reda ut allt. Jag är ledsen. visst, men vad ska jag göra åt saken!?!
Jag vet flera möjliga orsaker som får mig att känna såhär men ändå vet jag inte varför det känns såhär

det känns...

som att jag sprängs om jag stannar här en enda sekund till
som att mina tårar fräter sönder mina kinder
som att jag drunknar om jag inte gråter.
mörkt.
tröttsamt.

skitsamma....!!



Jag saknar mikkis. skulle vara skönt att ha henne vid sin sida....Hon är en av några som jag litar helt och hållet på.

Åh...vill ha dig hemma ju. dumma dumma unge. Jag är jätteglad för din skull.verkligen, men jag saknar dig så mycket.
ska börja skriva massa mail till dig så du kan läsa nååån gång när du har tid ;)) ÄLSKAR DIG
du e nästan lika mycket syster som min systeryster madde ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback