best friend....=)

Jag saknar min mikkis. Tänker på henne en massa, om hon har de bra och vad hon gör o allt  sånt.
Hur hon klarar maten och människorna...;P Hehhe jag tror nog att de gå´r bra.
Känns konstigt utan henne...men jag önskar henne verkligen all lycka...=) hon förtjänar en bra resa,hon förtjänar att komma bort. =))

JAAAAG ÄR HÄR O VÄNTAR PÅ DIG :P hihi

Idag är det söndag....min lediga dag.Fast jag ska ändå till jobbet. =(( sen ska vi ta en långpromenad med Milo. =)
Fan jag tycker att dagarna går så fort och inget hinner man med. det var ju nyss söndag och nu är det redan söndag igen. Vart har jag hållt hus hela veckan??
Har varit väldigt nere, kännt mig helt ointresserad av allt, could'nt care less. känns lite så fortfarande men jag ska försöka att komma på bättre tankar. Jag måste bli lite bättre på detta.


Brandy - best friend 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback