Jag är så lat....

Jag gör det lätt för mig och kopierar Gaches inlägg med några smä ändringar...

Gud vad tragiskt att man kan vara så bakis på lite vin! Usch, känndes som ett skämt när klockan ringde imorse. Jag hade fan knappt hunnit somna innan det var dags at gå upp, eller så var det så det känndes i alla fall!

Grymt kul att träffa Gache igår, behövdes verkligen. Vi åt massa goda oliver, vitlöksbröd och klunkade vin. Jag var mest besviken på att Gache ville dricka rött vin istl för vitt. Men vi löste det

Idag är jag bakis och trött. Tycker riktigt synd om mig själv


Om ni vill ha Gaches och hela versionen gå in på
www.metrobloggen.se/orkiden


=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är inte såååå lat, bytte ju faktiskt ut namnet! BLOGGA MER!

2008-11-26 @ 14:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback