Tjockisar gör mig glad!



Tjockisar  är så underbara...Inte på många sätt, men på ett. Dom får mig alltid på bra humör.
Inte för att dom är gulliga eller så, den där gulliggrejen tjockisar kör funkar inte på mig!
nej utan dom gör mig glada för att hur jag än ser ut och hur dåligt jag än mår över mig själv ibland så mår jag lite bättre när jag ser dom. =)
jag vet att det låter hemskt, men det är nog fler än jag som känner så. Bara att ni inte säger det!!

Ja, det är inte rätt att tänka så. men det är sant!


Kommentarer
Postat av: Indla

Hehe....lustigt inlägg!;-)



O ja du, hur tjock har jag varit? Beror väl på hur man ser det, men enligt mig själv så är det för mycket.....dock inte skadligt om man säger så!



Hur så, hade det fått dig att må bättre om jag hade varit obscent fet?;-)

2008-11-25 @ 10:02:31
Postat av: Åza

Du gör mig glad. För att du e en sån underbar vän :)

2008-11-25 @ 13:28:28
Postat av: Anonym

Haha känner precis som du, jag har jag gått steget längre och fotat tjockisar som jag kan kolla på när jag deppar :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback