reklamera mig!

Hur gör man för att bli kvitt den där gnagande känslan? den känslan som kallas oro eller ångest eller är det kanske sorgsen?
Det är nått. Jag tror iofs att det som har hänt förr kommer ikapp mig nu.
Allt känns så jävla onödigt. Varför gjorde jag si och varför gjorde jag så. JAG VILL GÖRA OM HELA LIVET! Jag vill ha ångerrätt och reklamera alla mina handlingar.
Jag försöker komma på nått jag inte vill ångra, men det finns inget.NEJ!
Ta bort allt och gör mig ny igen, tack.
När gick det fel? var der redan när jag föddes eller lite senare? var det förra året eller året innan dess eller var det igår?
Jag vet inte. det började väl med mina föräldrar och sen eskalerade det hela i mina val av killar och lite andra destruktiva grejer jag hittade på....Visst NU har jag det bra..nu är det bara mina spöken från förr som gör det svårt.

Mina spöken har namn, namn som inte ska nämnas här men visst finns dom på riktigt. det är äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback