Min kärlek till långa, beniga somalieliknande männ

Alla vet ju att jag har en förkärlek för Långa, svarta,beniga män men kungen av dem alla måste väl ändå vara Snoop...
Han är så heeet. Han ser ju ungefär ut som de andra svarta männen jag har fastnat för... lite somalieliknande med kläder som har vart med ett par år för länge (ja alla förutom nån har vart så) och då kan man ju snabbt dra slutsatsen att jag inte tycker att han är så snygg..
MEN DET ÄR NÅTT SPECIELLT MED HONOM. han är så sexig och han får mig att vilja slita av mig alla mina kläder och springa fram till honom. =) Hans röst är den mysigaste, han kan få mig upphetsad bara av att säga hej...
Gache sa att han skulle få knulla henne om hán sjöng Sexual eruption medans...
Jag medger att det skulle vara bra. eller för mig skulle det vara det ultimata... För jag nöjer mig med ett enkelt knull till vilken låt som helst...till och med Darin eller A-teens.

Bara han och hans beniga kropp är on top of me så är vad som helst ok. =))


Kommentarer
Postat av: Parisa

Du får nog hitta en look-a-like så du inte exploderar snart. Låter som ett allvarligt fall...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback