livet och jag är inga vänner...

Som jag då sa till min vän Gache igår...JAG SAMTYCKER INTE MED LIVETS VÄGAR!!!!
Livet är ovanligt grymt just nu. Jag ser inget ljust i min framtid och jag är så jävla deprimerad. Jag vill inte leka längre. Jag ger upp!!

Jag vill på något sätt visa livet att jag INTE går med på det här...Jag ställer inte upp på att leva i denna värld där så mycket hemskt pågår. JAG trivs inte här...
Jag får aldrig som jag vill, jag är alltid trött, människor svälter runt om i världen, stackars djur plågas, männisor torteras och jag är tjock, deprimerad och äcklig. Ser ni!?!?!? inget står rätt till


så hur ska jag nu visa livet att jag inte går med på detta???? va????

matstrejka? livsstrejka?
Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback