king of my life

måste bara säga att jag tar tillbax allt jag sagt om T han är den bästa bästa i mitt liv, ingen av er som läser det här kan ta hans plats, vissa försöker men det finns bara en Tamy, han gör mig glad, får det att pirra i min kropp han är helt enkelt bäst.

Han finns alltid där när jag bvehöver nån, han e den första jag ser på morgonen o sista på natten och så vill jag ha det för resten av mitt liv, kommer aldrig hitta någon bättre.

Visst har han gjort dumma grejer men det har jag oxå. vissa kanske tycker han var dum för att han åkte till cypern 2 ggr utan mig, han är ändå världens bästaste.


får mig att tänka på min buse !!

Kommentarer
Postat av: Åza

Hahaha, jag kommer ihåg hur jag tjafsade med Tamy över telefonen när han var på Cypern, hade aldrig träffat honom men var så arg så arg...Hihihi



But now i lajk him!

2008-11-21 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback