Hatet

Tamy har berättat om en bok jag borde läsa...Hatet.
Den handlar om att ha alkoholister i sin omgivning...som jag att växa upp med två föräldrar som är alkoholister. Han sa att boken lär en att inte hålla allt inom sig och lär en att kunna bli arg och inte stänga allt inne.
Det är nog en bok jag behöver.
Jag är arg, arg på mamma och pappa. men den ilskan är ju omringad av alla andra känslor jag oxå har. kärlek, medlidande osv. Ilskan kommer längst ner och visas bara ibland.
Vet inte.... Jag hatar dom för hur dom har behandlat mig, mina syskon och dom själva. men det är innerstr inne. Just nu har jag inte tid att känna hat eller ilska....nu är det medlidande.


Tänker på mamma och pappa när jag hör denna låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback