analysera mera....MINDRE!!!


jag har svårt att komma över och att glömma....både bra och dåliga saker.
Hur det kommer sig att just jag har blivit den som bär med sig sitt bagage alldeles för länge vet jag inte. Jag är bara en sån som har svårt att låta saker och ting vara. Jga måste tänka, analysera och vrida o vrända. Undra varför, hur, när, kanske om si eller kanske om så.
Det är jobbigt att vara den typen av människa.... Jag vill hellre vara av den lättsamma typen, den som tar det mesta lättvindigt och glömmer och inte lägger ned nån tid på att tänka igenom eller undra varför eller hur.
Jag tror att jag driver mig själv till vansinne om jag inte slutar med detta.



Jag säger alltid till Gache att tiden går så fort. Jag säger det mins två gånger i veckan.men det e ju sant!!!!! Jag hinner knappt resa mig upp ur sängen på måndagmorgon innan jag ska gå o lägga mig på fredagskvällen. helt sjukt...men ganska skönt!!

Hittade en bild på mig från förr...hihi =)) får mig att tänka på JAG O ÅSA PÅ NAPA hhahaha
=)

Kommentarer
Postat av: Åza

Åååh, those were the days. Kul kul kul kul. När vi badade i alla pooler i hela napa (kändes det som iaf)

2008-11-11 @ 16:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback