you look like a blueberry!


Idag ska jag o tamy till dagis med vår lilla beebiis....Hunden alltså!
Det kommer att bli så mycket med cafet nu så vi har inte riktigt tid för vår lilla gris...så han får nog gå på dagis om allt går bra och han passar med de andra hundarna! 
Det ska faktiskt bli kul och se hur han reagerar.

Skulle ha träffat Gache igår, men jag hann inte = ((  Jag som hade ett sånt bra te att bjuda på!!! ;)
men kanske på fredag???
Det känns inte bra att jag knappt har tid att träffa viktiga personer =(

Hmm....Gillar inte människor idag =((


Karin Boye

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Varför skulle annars våren tveka?-
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Ont för det som växer....


Jag brukar tro att jag inte är som alla andra...men kanske är jag PRECIS som alla andra, fast så alla andra är på insidan, allra längst in, det som dom inte vågar släppa ut...
Jag tänker och tycker så mycket, så mycket att det ibland kan bli svårt. Men de måste väl alla göra?
Kanske är jag bara lite mer än vad alla andra är.......Men det e väl bra? ;)

eh, kan inte analysera mig själv. vet inte hur jag framstår....vet bara hur jag uppfattar mig själv.
hur uppfattas jag egentligen av folk runt om?



hmm.....don't care..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback