NO ORDINARY LOVE


Vi håller på att få staket på vår uteplats....Så imorse när jag så fint och nyvaket stapplar ut i köket klädd i bara topp o string för att sätta på kaffe så står det två män och mäter på vår uteplats..Hahaha, det var bara att att snabbt vända om till rummet o sätta på sig byxor. =))

Kaffe in i kroppen o så mår man bättre...Jag älskar den där tiden på morgonen när Tamy ligger o sover och jag kan sitta i lugn o ro med mitt kaffe o musik.  Idag är favoriten Kelly clarkson - Addicted . den är gammal men jag älskar texten, o sättet den får mig att känna....

Min tamtam o jag har bråkat en del på sista tiden....eller...tjaffsat hela tiden. Det är jobbigt för vi missförstår varandra hela tiden. Eller han missförstår mig och han är elak mot mig...det är egentligen bara MIG det är synd om.

Men jag älskar honom, har aldrig älskat någon så mycket. Har aldrig givit mig så helt och totalt som jag har givit mig själv till honom
...Han vet allt allt allt om mig, det är skönt men samtidigt jobbigt att han vet hur smutsig o elak o störd jag kan vara....hmm... Han är det viktigaste i mitt liv. han är inte bara min sambo och fästman han är min bästa vän oxå....
jag vet det låter som nått som kan stå på ett kort som man kan köpa för 10 spänn men det är sant. HAN ÄR MITT ALLT
hela vårt liv e ju redan planerat...=)) cafe,lägenhet,barn....inom en snar framtid!!!!


Aldrig skulle jag göra dig illa igen.....slut! sån är jag inte längre. vi är för bra för sånt, du och jag!!

Tror du mig när jag säger att det inte finns nån annan än dig,,,? för så är de baaajbyyyyy

du har mitt hjärta i dina händer.



Kommentarer
Postat av: Ditt ex :P

haha vilken tur att du inte sover naken baby :P haha ni e för söta du å tam =)

2008-06-16 @ 22:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback