Ur funktion....


Idag har det varit en jobbig dag...Jag har varit ur funktion. Mina händer har knappt kunnat bära, mina ögon ville inte se och mina ben ville absolut inte bära... =((

en jättetrevlig helg. verkligen. Och dessutom har JAG FÅTT SÅ MYCKET SOM TVÅ PRESENTER!!!
en bok av gache och en docka av mikkis....
bok av gache   använder svart magi och förvandlar onda människor till snälla


Jag vill vara en ängel utan förflutet. jag vill klippa bort alla minnen, jag vill vara utan! Jag vill vara Annica i nuet men utan att ha tagit några steg dit. hon som aldrig var eller kommer att vara...utan bara är!
JAG ÄR RÄDD FÖR NUET...JAG ÄR RÄDD ATT DET FÖRFLUTNA ÄR NUET.

förstår mig inte på dig och mig....Jag gör inte det!


Tamy ser på fotboll och jag läser....Söndag!


Kommentarer
Postat av: Hon som har koll på cig!

Hej!

Jag tror att du ljuger!

Nu undrar du varför jag tror det.. Jo för att i messet som du skickade så var det en vit ängel med ett hjärta ju :-P

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback