served chilled....



Åh nu e snart uteplatsen klar, byggarna är säkert o äter lunch för ingen e här men sen när dom kommer tillbaka kan de inte vara mer än en halvtimme tills de e klara ;)

Igår var jag hemma hos Gashe...vi hade tekväll. Jag testade 3 eller 4 olika tesmaker. MYCKET GOTT, Godast var nog det röda. Hon serverade RÄTTVISTMÄRKT glass oxå, väldigt medvetet ;))
Åhh....det finns nog INGEN ANNAN jag kan ha en tekväll med, känns bra att du finns.

Vi pratade lite om ämnen i mat. är det inte äckligt vad vi proppar i oss....Uhh...hur bra är det att äta mat som kan hålla i flera år, ta till exempel skinka i burk, spam, Hur mysig är den om den har legat där dammig på hyllan i affären.
Uhh....Bara tanken på det kan få en att sluta att äta


dricker just nu en iskaffe,kaffelatte som man köper färdig från Arla. I Den såkallade kaffelatten är det 0,6% kaffepulver och 97% mellanmjölk, 1.5% SOCKER. det är mer socker än kaffe i mitt kaffe. HUR SCHYSST E DET!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback