Mitt liv som vegan...?


Jag är en ekologisk Vegan.....när det passar mig, TYP
jag handlar ALLTID ekologisk mjölk och allt som går att få ekologiskt..men de e ju inte så att jag avstår om det inte är ekologiskt....är man ändå ekologisk då? 
Men nu har jag bestämt mig för att det är dag att ta nya tag.
Är det inte ekologiskt eller rättvistmärkt (helst rättvistmärkt) så är det INTE för mig. Och utöver det så kommer det inte in några djurprodukter in i min mun...! fy va äckligt.
Vi får se hur länge jag kan hålla dennaunderbara livsstil....
kan du tänka dig att den största dödligheten i Indien är bomullsindustrin, våra kläder, fy fan vad äckliga vi är när vi springer runt på hm o köper den där billiga toppen som folk i Indien dör för....att dom sedan vågar hänga upp sin fula ensamma RÄTTVISMÄRKTA tröja som ingen vill ha....HATA!!!!!! äckliga jävla helvetes människor allt ska ju fan va rättvistmärkt!!! E det så svårt att bry sig om hur andra människor mår.....

Kanske man oxå borde rättvismärka människor?!?! Då skulle ju DU verkligen inte bli märkt, så som du behandlar andra. Ta o väx upp o skaffa dig bättre insikt. =)) 

ekologisk yoghurt och lite beans and peas som någon bebis säkert har plockat för nån krona


Ska ut med mikkan imorrn, men vart? Vädret tillåter nog inte nå uteservering =( får se vad vi hittar på då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback