Milk was a bad idea....!



Jag har träffat ÅSA ÅSA ÅSA ÅSA ÅSA idag...eller kanske ÅZA !?!?!
Var kul,....var ett tag sen. men gissa vad hon gjorde da? BJÖD MIG PÅ SATC THE MOVIE.
måste säga att jag hade mina tvivel angående den filmen...men jag gillade den!
den fick mig att känna en massa...Känslor e jobbigt!!
Att träffa Åsa var kul, saknat henne...Får se till att träffas lite mer!!


Har vissa människor en av och på knapp? Hur kan man bara radera en männiksa ur sitt liv, som om den människan inte ens existerar...Det är något jag aldrig skulle kunna....Hur kan man vara så säker på att man gör rätt när man genom sin ilska eller sårbarhet bara ignorerar någon?


ska oxå göra det från och med..............


......NU!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback