Lips of an angel....


Hinder - lips of an angel     den måste laddas ner!!!!

Oh, har lyssnat på den låten 1001 1010 gånger om. Den påminner mig om oss..=) eller ja, hur det VAR
Det är konstigt hur en låt kan ha en sån stor inverkan på mig....känner mig som om jag e där igen. jag är samma annica som jag är där...och inte som jag är nu här.  "U MAKE IT HARD TO BE FAITHFULL WITH LIPS OF AN ANGEL" så är det....o det vet du

För övrigt kan jag tala om att jag har raderat alla mina inlägg...nu e d nya tider =)
och....jag drack oekologisk mjölk igår. dåligt!

Jag älskar Mikaela...hon är den enda personen jag verkligen kan berätta ALLT för...hon känner mig som den jag verkligen är. sen e hon lika knullad som mig o de gär de lättare att berätta om alla´konstiga saker man gör o tänker på.   we screw boys like whores and drinka tequila....2002 ;)

eh....tvätten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback