like a fat kid loves cake.



Idag träffade jag en kompis som jag inte har sett på huuur länge som helst. Då talar vi om Irene och hur länge som helst är i dessa omständigheter 3-4 år....SJUKT LÅNG TID
när jag träffade henne idag så insåg jag hur mycket jag har saknat henne...vi var ju...Hmm,..Hon visste hur jag tänkte, hon visste vad jag kände..Hon kände mig nog bättre än mig själv. =)
Och saker hon kom ihåg, vi har tydligen snattat massa mackor o godis från 7eleven, vi  har dansat i sängen så grannarna kom o ringde på, blitt så fulla att vi kastar ut varandra..(eller bara jag)
Anyways, Det var JÄTTEKUL o träffa henne igen....ska jag nOg se till att det blir igen. 

Irene,,,,kom just på att "när jag var sjuk" så skickade du ett paket hem till mig, precis ett sånt som madicken fick när hon var sjuk, det är nog det finaste någon har gjort mot mig....TACK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback