Jag vet att du inte kan sluta tänka på mig




Jag blir så jävla trött på onödigt folk som gör så jävla onödiga grejer. Oh yes son,i'm talking 'bout you! Vet att du kommer läsa min blogg så jag kan ta de här :p
Varför ringer du ens mig, Jag har inget att säga. Och de har inte du heller för den delen.... Har du kanske hört talas om att de e bättre att GÖRA än att PRATA... och med dig e de mest prat.... trött på ditt bull. Det var game over för länge sen lilla vän.  =))  
You had your chance, you blew it .Out of sight, out of mind
Shut your mouth, I just can't take it again
.... 

För övrigt har det varit en jäääävligt bra dag ;) Träffade en kompis jag inte sett på hur länge som helst. Mysigt att bara ta en fika o prata ;) måste göras om!!
dessutom har jag hittat mig en jävligt stooor diamant. så nu gäller de att va försiktig.

Älsklingslåt idag      Amy winehouse - he can only hold her   

ska nog lägga mig i badet o lyssna på lykke li ;)

o du, Jag vet vad du tänker om mig nu men....JAG GILLAR DIG MED :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback