Jag tror att jag känner dig.....?!?!

Det finns en man som jag tänkt på ett tag...JA JAG VET TAMY, men jag har det... försöker klura ut vad du e för person..men det går inte. Känner dig inte så bra, och vet inte riktigt vad du har för dig.men av det jag vet har jag kommit till en slutsats..... Awa manneh har en låt som beskriver dig väldigt bra, One tear,

"thisman has a promise that he decides to always keep.... never get too close to a woman, never get in too deep.
And if his heart should stumble and fall he hurries to get well and doesn't look back at all."

ag vet att du vet att det är du! ;)

Eller ja, vem är jag som ska dömma dig....Men det är så du uppfattas av mig!


Jst nu sitter jag på uteplatsen med datan och min vovvo, han leker med bollen och jag med datan.TRÅKIGT! Jag börjar bli lite nervös inför öppningen av cafet. Nu kan man inte skjuta ifrån sig saker till andra eller tro att allt magiskt ska lösa sig, Åh va jobbigt!!!

Jag har druckigt en mängd kaffe idag, och ätit dåligt =( en halv smörgås, en tugga på en chokladboll och senare typ tre tuggor på en äcklig somrgås.... vad om jag kanske ska äta lite yoghurt!?!
Tycker inte om människor idag, fan vad det går upp och ner. igår var det alla fall en bra dag och idag känns det som om jag spyr såfort jag hör eller ser en annan människa. BORDERLINE `kanske??

Jag har ideer om min perfekta värld, men verkligheten är uh så långt ifrån!



BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback