Jag hade en gång en flickvän



KÄRA BULLEN JAG HAR ETT PROBLEM  för längesen hade jag ju då en tjej...vi var tillsammans och låg med varandra säkert hela tiden.

grejen e att vi inte visste om det.....eller förrens vi träffade två killar som bestämde att så var det,  o berättade det. vidare till folk. ;)


jo, det var min tjej o vi älskade varandra. men kärlek räckte inte. vi var inte tillräkligt lika för att vara tillsammans, hon ville till höger och jag till vänster. hon var Åsa-linn och jag var Gåsa-linn.


vi har nu hittat tillbaka till Varandra och det känNs bra. hon är numera som en syster o bästa vänn...jag tror att vi kommer att ha kontakt hela livet ut.....

My girlfriend was the best!!!

så nu vill jag då att dessa killar som visste så mycket då, också kan tala om vad som ska hända nu? vart kommer Annica oxh Mikaela att sluta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback