I'm walking into spiderwebs



Jag har vart ute, eller man kan inte ens kalla de så....Jag har tagit ett glas vin...nu två kvällar i rad och tydligen är det de värsta som har hänt sen britney blev med barn eller nått liknande.
Tamy beter sig som om jag har gjort något olagligt. Jag förstår att de kanske är liiiite liiiite tråkigt och jobbigt. men så farligt som han vill få det att verka ara är det verkligen inte.
Jag vet inte om man ägs av den man är tillsammans med!?!!? kanske är det jag som har fått allt om bakfoten.

trots att det blev en kortis igår så var det trevligt. =))


btw...om man inte kan jobba som dj så ska man INTE det!!!!


=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Godmorgon :) , vad ska du göra i dag ? :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback