I know I'm not perfect, but I can smile



                                                          Oh, I think you're standing on my left foot
                                                                             it's hurting, but that's OK
                                                                              cause I'm in your way



Har nyss vaknat, tamy ligger i sovrummet o sover så sött!!!
Kaffet e precis klart så jag ska nog ta mig en stooor kopp kaffe.MUMS. Jag har mycket att göra idag... fixa med cafet med tamy o hans pappa, åka fram o tillbaka. sedan ska jag träffa Gashe....åh, va kul de ska bli. Jag ska ta med mig lite olika te så hon kan få smaka.....mysigt!!

Har kommit på att ALLA låtar med Robyn är bra!!

Idag är det.....rätt så bra hittills...kan nog bli en posiitiv dag. Inga elaka demoner som säger att allt e dåligt. =)) skönt!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback