I am so right about so many things it would make your head spin!


Har gått upp föööör tidigt idag....Kaffe kaffe kaffe ;)
Jag undrar hur Gashe mår...de va ett tag sen vi hördes, eller egentligen typ en dag, men alla fall.
Jag har INTE vart ute med mikaela något denna helg...känns lite tråkigt. Ångrade mig igår men orkade inte alla fall.....


Jag undrar hur känsliga folk är egentligen...JAG ÄR KÄNSLIGAST I VÄRLDEN...sen finns det dom som INTE är det...
dom som kan skaka av sig vad som än kommer i deras väg. Är det verkligen så? Jag känner ett par sånna...och jag tycker det verkar så underligt. Eller vill dom bara inte visa att dom också har känslor?

Iofs kanske har Jag fööör mycket känslor...så en fin balans vore väl något att fråga tomten om till jul






                                                                 
                       ever since I knew you, I had this fantasy 
                      and you have failed on every occasion to live up to that fantasy
...


=)
Åt lite chips igår....och i dom så var det..:
potatis, solrosolja,kryddblandning,potatisstärkelse, dextrose, smakförstärkare, e621 e627
MUMS VA GOTT!!!!   UTÖVER DET SÅ ÄR DET 540 KALORIER PER 100G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback