hanging high


Jag såg på Sliding doors här om dagen. JÄTTEBRA FILM
Den handlar om hur livet är och vad minsta lilla sak kan göra ens liv helt annorlunda. precis som butterfly effect.
I denna film var det en tjej som fick sparken... hon skulle då åka hem med tunnellbanan. vid tubnnelbanan blir samma tjej två tjejer och den ena hinner med tåget, kommer hem och ser att hennes kille är otrogen, den andra delen hinner inte med tåget och får aldrg chansen att komma på hennes kille med nån annan.....
tänk att det är så också.
Små saker som man inte ens tänker på att man gör kan ha en stor inverkan på ditt liv.

Undra hur mitt liv hade sett ut om jag hade gjort nått annorlunda....

DU, tack för att du är så förståndig och sa NEJ,även om de va för FEL anledning. Jag hade aldrig haft självdiciplinen till att säga det...hihi

Imorgon är det cafet för heeelllaaaaaaa slaaanten. Ska vara där mest hela dagen och göra i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback