Go to bed world

AUUUUUUCHHHH!!!! så känns det i mitt huvud nu.
Ska jobba idag o jag vet inte om jag orkar egentligen. Gick upp för att dricka lite kaffe o titta lite internet men vafan jag har ingen mjölk till kaffet =(   äckligt
det blir lite FairTrade(rättvistmärk) cola och black coffe.....

Va på snaps med Mikkisen igår, kul faktiskt!!! ;) en aningen kallt kanske men vi står ut för vi älskar ju våra lördagar .Det e typ ända gången vi ses.Tyvärr!!! 
Auff mitt cafe utan mjölk e hemskt,,,åker till jbbet tidigare o dricker lite innan jag börjar.  Drack kanske nått glas vin för mycket. Jag vet inte vad lagom är.
Min älskade är lite upprörd att lördagarna är mikkas o inte hans, sörry! men vi har alla andra dagar att mysa på hunny.

A Camp....


You're mean, but i'm a woman
It's not exactly what i planned but it seems i'm hard as a stone
Hard as a stone



Så här sover min bebis idag...


Kommentarer
Postat av: mikaela

hihi våra lördagar är ju bäst! =D

2008-06-08 @ 18:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback