ät eller dö feta subba!!!!!



som jag då sa till Irene i mitt mess....
Alltså det borde finnas en långsam tjockis fil som de slöa jävlarna kan gå i så att vi andra kan komma förbi och fram

För det första så borde man inte vara så tjock att man INTE kan gå på ett rullband utan att sätta stopp för alla där bakom om...Och om man nu är så stor så får man ta hänsyn. Kanske ska man ent utav GÅ istället för att ta tunnelbanan.

en annan grej som jag tycker är LITE egendomlig är att dom som är så jävla stora att dom knappt kan gå eller kanske har magen ända nere vid knäna eller måste köpa ett par nya skor varje månad för att de gamla paret blev för  tungt pålastat och gick sönder, dom borde verkligen inte sitta på tunnenbanestationen och dricka en milkshake  och äta brownie...!!!! Nån måtta får det vara.
Kommer ihåg en tjockis som sa på ett program att hon tyckter det var jobbigt att äta på tex. mcdonalds för att folk måste tro att hon äter där heeela tiden fast hon knappt äter där alls....MEN VEM FÖRSÖKER HON LURA!?!?!
Om hon väger 200 kg så äter hon nog där mer än vad hon vill erkänna...
och som på gacheris jobb....det är en kvinna som varje morgon kommer in o äter en grillad smörgås, en vanlig smörgås och en hlavliterscola till frukost (irene om jag fick nått fel får du gärna rätta!!)

Jag ska inte tala för illa om folk som äter godis o onyttigmat, för jag gillar att äta chips o godis...men om jag var överviktig så skulle jag aldrig aldrig aldrig stoppa i mig det!!!!


När vi ändå pratar om överäta så kan jag tala om att jag har överdruckit..... 6 espresso och två cappucino typ 40 min...MUMMA ;)

men de va kaffeprovning.....=)

Kommentarer
Postat av: Iréne

haha har du sett google annonsen under inlägget? Gå ner 5kg snabbt! hahaha! Antagligen så ska väl google försöka sätta in annonser som passar med inläggen. Grattios Google!



MMM feta människor är usch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback