Anyone who knows me knows I’m not a hopeful person



Min kopp kaffe är extra god idag...starkare!
Idag har jag och tamy ÄNTLIGEN det efterlängtade mötet med kaffe och mat leverantörer. Vi får se vad dom erbjuder o lite priser o så. SPÄNNANDE!

Jag är rädd...jag är r´ädd för nya situationer, blyg för nytt folk och jag skulle kunna dö av spännda situationer som jag inte har någon kontroll över. jag skjuter upp saker jag tycker låter läskigt och jobbigt, låter bli

I live my life under a banner of avoidance. I avoid. I'm an avoider

men visst har det blivit bättre med tiden....
JAG ÄR ANNICA, jag har rätt att vara blyg om jag vill men jag har dessutom rätt att finnas och att ta plats. Jag har rätt att tycka vad jag vill tycka och känna vad jag vill känna, jag har sedan all rätt i världen att säga vad jag tycker och känner.
Jag är inte som andra människor, det vet jag, men det gör mig inte sämre...det gör mig lite bättre!!
jag är inte som andra människor som gör saker bara fär att passa in. Jag gör vad JAG vill....
det känns bättre att vara sig själv, man är fri...!!  Eller om det nu finns ett sådant ord som fri.men friare...=))
I'M  NOT LIKE OTHER GIRLS....

Annica gråter väldigt ofta, några gånger i veckan
Annica är rädd för bumbi björnarna.
Annica kan inte ta första éller sista tidningen i ett tidningsställ.
Annica tycker om att titta på tamy när han sover
Annica vill vara 100% rättvistmärkt men är kanske 50% =(
Annica är IBLAND elak mot folk bara för att det är kul.

=)

Kommentarer
Postat av: Irene

W0puyAJFA" rel="nofollow">http://youtube.com/watch?v=uW0puyAJFA



den här var inte alls lia bra som tjejens

2008-06-24 @ 00:57:15
URL: http://www.metrobloggen.se/orkiden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback