about a girl!


Mamma, har du glömt mig?
Mamma, kommer du ihåg att mina ögon är blå
och att jag älskar dig.
Pappa, Jag är trasig.
Pappa,jag ville skrika, slåss och gråta inatt.
Ångesten slog till och det gjorde så ont,så ont.
Pappa, jag har gjort mig själv illa, gång på gång

Jag är trasig pappa, har du märkt det?

Det är så lätt att skylla allt som har gått fel på alla andra. Jag skyller inte. Jag säger som det är.
minnen av en uppväxt fylld av ångest har gjort mig till den jag är.
Jag har svårt att se mig själv som någon man kan tycka om, kanske är det därför jag har tyckt det var okej att träffa killar som inte brydde sig.... Jag har svårt att stanna kvar på en plats i livet. Jag blir osäker o nervös o vill hitta på nått nytt.
Jag är så rädd för framtiden.
Jag har det bra nu, min pojkvän är fantastisk och allt annat går bra...men jag är så rädd för att hålla kvar vid det jag har.
Jag undrar när det ska skita sig och allt ska försvinna

ångest ångest¨ångest...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback