Who's that girl???



Har varit några jobbiga dagar. Min hund har vart jätte sjuk och cafet har just öppnat. dåligt att det skulle hända precis samtidigt. Man kan INTE vara på två ställen samtidigt =((

Cafet har gått över förväntan. skönt!!
Jag var lite orolig men att de har gått så bra som det ändå har gjort de två första dagarna har gjort mig positiv.
Tänk att lilla Annica har ett eget cafe.
Cafe himla
kungsholmsgatan 22

Hmm...igår blev allt bara fööör mycket. grät nog rekord tårar på ett tag. Grät när milo blev sjuk. grät när milo inte kunde resa sig upp. grät när milo skulle undersökas o grät sedan på kvällen när hans tassar hade svullnat upp. Tårarna rann och mitt hjärta brast....Jag vet att han bara är en hund....,men han är min bebis. Åh

Annars har det vart bra. INGET plåster idag...inget alls. usch va skönt!!!


texten på låten är ju gjord för mig mig mig




visst då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback