What kind of fuckery is this?


Kaffe....Kaffe är det enda sanna här i livet, det ända man kan lita på!! =) Min kopp e alltid lika god och den får mig alltid att må bättre.

Igår så kom de på tals om mina problem igen.....dom förstör ju så mycket.
Jag är rastlös och vill alltid att nått nytt ska hända och jag e livrädd att nått dåligt ska hända... Jag är den som aldrig har haft det så dääär jättebra en längre period, det måste alltid vara nått som skiter sig. så nu väntar jag bara på att det ska ske.
Dom säger att jag gör dåliga saker just bara för att det ska bli dåligt. Hmm, Kanske är det så. Jag är ju en mästare att komplicera allt. Jag vet inte hur jag tänker jag är svår att förstå sig på.
Jag gör saker utan att tänka mig för, jag gör det som verkar logiskt i just denna sekund. och ibland är det saker som jag bittert får ångra.
Men ibland gör jag saker som får mig att känna mig bä'ttre....saker som hjälper mig att orka med detta sätt att leva. 

vet inte....
Jag tänker för mycket, överanalyserar varenda liten detalj av varje minut...sån e jag. inte konstigt att det kan bli lite jobbigt ibland.

Jag behöver verkligen nån som är densamma,,,,,Tamy är inte riktigt så, men han förstår väldigt bra i alla fall ;))

men Gache...hmm...hon e nog den som förstår mest.

Hur kom det sig att vi blev såhär??? maila mig om det sen Gache :P hih


Denna låt behövs idag....





=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback