visa din så visar jag min

Jag var ute o tog några glas vin med mikaela igår...det gick snabbt överstyr, eller nej...inte snabbt så för vi satt där ett tag o pratade o hade mysigt men så rätt som det var märkte jag att min hjärna inte hängde med resten av kroppen...mm...jag hade blitt full =((
hade kul igår men idag är det verkligen inte bra.inte bra alls!!!!
Ligger i sängen o tänker inte gå upp,,,,är sugen på keso så kanske kan jag gå upp för det men annars ska jag tillbringa denna dag i sängen. ont i huvudet  ont i huvudet ont i huvudet!!!!
jag o min man kommer inte överrens...förstår honom...jag skäms att jag inte kan gå upp ur sängen. det var längesen jag var i eytt såhär dåligt skick. sorry tamtam


dagens låt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback