välkommen till kriget...det tar slut idag!

Bara en sak till dig....varför bli sååå arg som du blir över en sån liiiten sak???? det var ju inte ens så viktigt. eller?

Jag har en massa att kommentera¨på, det är en sån underlig värld!!

först och främst måste jag be om ursäkt till G eftersom det alltid blir så tidiga kväöllar..=))
sen måste jag säga att jag alltid har tyckt att om man gör nått så ska man göra det bra, annars kan det vara
men just nu gör jag det inte bra alls....knappt alls, då menar jag "gå ut" alltså.

Va på Snaps igår och när jag kom ut från toaletten så var det en tjej med en väldigt stooor mun (grattis) som ropade på mig..Hon sa nått i stil med Jobbade du inte på Napa förra sommarn!?!?
Jag har intet bra minne så jag kommer inte ihåg vem hon är det enda jag kommer ihåg är att hon har knullat nån jag känner....men jag kommer inte ihåg vem. så jag frågade hur jag kände henne, o så sa jag att jag trodde hon hade vart med nån jag visste om....då sjöng det lilla flickebarnet ut hela historien. Tydligen hade hon vart  med nån som jag har en liten smutsig historia med och nu var hon där för att träffa honom. Jättekul för henne verkligen, men jag behövde inte veta det där.....Tack!!!  eller jo, en aning kul var det faktiskt, ironiskt!!!!

Vet inte hur jag känner mig idag. Känns förundransvärt bra efter denna storm eller vad man nu ska kalla det

Denna gången är det allvar
denna gången finns det bara en väg ut....

det enda jag ens har att tillägga om allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback