om du inte har 40503+543 bilderpå facebook så finns du inte!!


Vad är det med människor som inte svarar på samtal och mess. det är för mig ett mysterium. Eller neeeej egentligen inte. Jag har gjort samma sak några gånger. Man svarar inte och hoppas att människan som försöker få tag i en fattar efter några obesvarade samtal och mess.  Men att jag gör det är okej, för jag vet inte bättre.
Men andra människor borde väl ha vett till att svara när man säker dom. Hmm
Har sagt det 349+34 gånger förut men nu står jag verkligen för det. Ska aldrig försöka kontakta sånna människor igen. hellre dör jag!

det finns en tjej på facebook som stör mig så jävla mycket. Jag känner henne inte, men jag vet vem hon är, några män i min omgivning känner henne. Hon är den jobbigaste människan på denna planet. Hon har säkert runt 7 olika fotoalbum och i alla dessa album har hon typ 492 bilder. Och de flesta bilder är sånna hon har tagit själva.
Om hon hade varit söt hade det varit jobbigt.men hon är fuul så nu är det JÄTTEJOBBIGT, hon har ett snett fult leende och brunt hår som hänger lite fult och så e hon en sann tjockis, hennes rumpa är som två mina (ok kanske lite mindre)
Uh...jag vill säga till henne att detta inte är okeeeej.
det är idiotiskt att störa sig på en människa man inte känner men hon är för mycket. Man måste veta sina begränsningar...när du är tjock o mindredre söt så är det inte ok att tro att man är en prinsessa.  
Jag är nästan säker på att alla killar hon varit med har några fula nakenbilder (widescreen) på henne,de var nog hon som tvingade till sig dessa bilder.....kanske var det hon som startade besattheten av kort hos just deeen dääär killen
hon borde ta bort alla bilder på sig själv o ta en ordentlig titt på sig själv så ser hon nog att hon inte är så fin som hon tror.




Ligger här med datan på min favoritplats, golvet, ska koka en kopp kaffe...eller te...snart. kan inte bestämma om te eller kaffe passar bäst. =(
Tamy är och hjälper Gache att flytta soffor. Vilken bästa bästasste kille jag har. hjälper mina kompisar att bära. utan mig där till o med ;)
skyldig dig en tjänst....=)) taalades om något som jag defenitivt inte går med på!!!!!


ska till MITT cafe snart....=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback