jag är en skam för mig själv


Har tänkt att jag ska börja ändra lite saker i mitt liv...eller mitt tänkande. För det första vill jag ändra på alla dessa punkter i mina blogginlägg. JAG HATAR DOM men de bara blir så. det är dom här...... jag menar......!! jobbigt!!!

Jag vill börja äta bättre. äta mat och inte lite chips här o en tugga av nått där. men som jag alltid säger. jag kan inte börja äta. Är rädd för MAT, tycker att MAT är äckligt. Godis är säkert och gott. Kan nog inte äta tre eller ens två mål om dagen. går bara inte!!!!!
Ska verkligen försöka att bättra mig. det är jobbigt. allt kretsar kring mat. om jag ska äta, vad jag ska äta, hur jag kommer att må. kan jag äta de där om jag ska gå ut sen o alalalalala.....

och jag måste verkligen börja hålla mina löften.speciellt löftena jag ger mig själv. men jag e för svag. kan inte låta bli. Jag vet att jag har mina löften o regler för att de är bäst för mig...men det är nått visst med att bryta dom!
det e nått fel om man håller på som jag gör. vet inte varför men jag e så....åhhh...ångest!!!!
jag lovar mig gång på gång men håller det inte alls länge. knappt en dag. Jag e så svag!

Tamy ligger här bredvid o snarkar. men jag kan inte somna. inte trött alls! Tror att det e för mycket i mitt huvud. bra och dåliga saker.

Ibland undrar jag varför jag gör saker som bara gör att jag mår sämre.
eller så undrar jag varför saker som jag har vart med om sitter så djupt. jag menar varför har jag inte kommit över dom

gillar jag smärta?
är jag bara svag`?
eller gillar jag att tycka synd om mig`??
kanske är det en blandning
.

visst jag har vart med om mycket(är med om mycket) men de finns folk som har det värre än mig och klarar sig bättre`? eller??


Napa 07 med mikkis

nurse.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback