so soft, so suddenly

Jag är inte aktuell att träffa eftersom jag har HUND OCH CAFE.... Vad e d för töntigt.
att säga en sådan sak är bara dumt!
Det var väldans trevligt igår.....eftersom jag har fått en slags utegångsförbud, eller tamy tycker att jag ska ta de lite lugnt, så var man tvungen att passa på ;)

Lakrits på snaps=)Min diamant


Har haft besök på cafet hela dagen... Gache, mikkis o syster ;)
 imorgon e siiiista dagen. allra allra sista dagen....!! 
Gache åt två kakor o drack te!   


Eftersom jag ska ta det lugnt från o med nu så kom Mikkis hem till mig o vi ät chips o drack cola OCH SPELADE MONOPOL, det var myyysigt


Lykke Li
I'm hanging on a thread that's bound to drop...
... don't know the reason why, but i'll always choose the black in front of white



lykke är för mig som vad dipp är för chips....MAGISK
alla hennes låtar får mig att känna.....


=)

Kommentarer
Postat av: åsalin

åhh diamant i väskan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback