Smutsiga änglar?


Jag somnar såååå tidigt. Hade ett meddeande från Gache imorse där det stod att jag ska ringa henne när jag vaknar...men jag tror att jag väntar lite, det är nog för tidigt!!


Tänk att andra människor har sån stor verkan påen och ens liv. Hur skulle mitt liv sett ut idag om jag aldrig hade träffat HAN för typ 8 år sen. Hur hade det sett ut om jag o Gache aldrig gjorde slut?  Eller om jag aldrig hade bott hemma hos mikaela eller aldrig blivit tillsammans med tamy...
Allt de där går ju och diskutera, men jag ångrar nog inte de mesta....Men det bästa jag någonson har gjort är att falla för tahamtan ;)

Kanske hade jag vart lite mer normal om jag skippat alla andra killar och aldrig gått ut på krogen typ. eller kanske beror det på att jag INTE flyttade hemmifrån när jag var typ 3 år och slapp min uppväxt. 
men hur som helst så ÄR JAG HÄR, SOM JAG ÄR.....

=))



Tamy är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback