potatis rockaaaar!!!

Min nya plats är på golvet!! i love it, det är här jag passar.
På golvet är allt bra, på golvet är allt mysigt. Jag ligger med min madrass,täcke och kudde och tittar på tv o internetar medans min vovve ligger o biter på ett ben och my fella ligger med benen ¨på min rumpa. KAN D BLI BÄTTRE?

Gache hänger på mitt cafe. Syster och hennes kille oxå. det gillar jag.
Är lite besviken på alla andra som INTE kommer.... =((

Jag åt minnsan cheese Nibbles idag. Jag och Gache har spanat in dom ett tag och idag överraskade hon mig med ett paket Nibbles ;) godare än väntat
Åh medans vi åt våra nibbles så bläddrade vi i en tidning med massa bilder på olika kändisar. en bild på eva longoria i bikini fick tidningen att skriva att HON VA GRAVID
asså snälla. människan väger typ ingenting och är smal som en sticka ändå kallar dom henne gravid. Uh
det är väl kanske sånt som ger en tjej lite fel uppfatning på hur den kvinliga kroppen?? om du väger mer än 50 kilo så uppfattas du gravid....om de e så förlorade jag för 9,4kg sen.

En av de mest underhållande saker är att handla med Gache. Hihi. vi har en tendens att vara inne i en affär ända tills vakterna blir lite misstänksamma. Vi gillar att komentera allt.....
soppa som ligger färdig i en påse. INTE OK!
köttfärssås som håller i rumstemporatur i ca ett år. INTE OK!!
Chips...OK!!!

potatis är det bästa som finns......  chips, pomes frites, potatismos, langos, potats
gott....


Du kan inte dö när du dör om du redan är död

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback