please, DO NOT feed the models

Mot alla odds så blev det en bra dag till slut.
dagen börjde jättejobbigt med fööör mycket att göra på jobbet. men sen blev den bättre när min syster kom o hjälpte mig
o sen blev den bättre när jag träffa gache...=)

Jag, Gache och Milo gick en sväng....rissne,sumpan, sumpan rissne....vi hann med massa. prata killar, prata konstigheter, han sätta oss på en uteservering, hann bli utslängda från en uteservering, hann äta glass, hann mata milo, hann handla på konsum....mmm...vi gjorde mycket.
Det är så konstigt. Gache och Lykke Li är så lika varandra. mmm...det e dom
dom kan båda få mig att känna mig bra fast jag e dålig. det e liksom
som om jag e vakumförpackad när jag är med Gache eller lyssnar på Lykke,...Och i den förpackningen är allt bra.men när den bryts så känns det igen. Konstigt.

Alltså....måste bara förklara en grej, Jag är inte sååå deprimerad och konstig som denna blog tydligen får mig att framstå. eller jo..men de känns inte lika dåligt heeeela dagen, det går upp och ner.
Jag känner mycket bara...det e de!!!!

När jag satt på tunnelbanan så hittade jag en bok.
såg den på en bänk när jag gick.....o när jag kom nörmare så såg jag att det stod läs mig på den. det är tydligen en grej som finns...man läser och sen skickar vidare böcker.
JAG TYCKER DET ÄR JÄTTEÄCKLIGT ATT RÖRA ANDRAS BOCKER. alla fall männsikor som man inte käönner. visst om man lånar en bok i studiesyfte och tittar lite förasiktigt i den men jag skulle ALDRIG KUNNA LÅNA EN VANLIG BOK O LÄGGA MIG O LÄSA I SÄNGEN...UHH...DET SKULLE VARA SOM ATT LÄGGA SIG I SÄNGEN MED EN OKÄND BAJSKORV ELLER KANSKE EN SERVETT MAN HITTAT PÅ GATAN. jätteäckligt.
så jag ska INTE läsa denna bok....jag ska bara skicka vidare den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback