straight up from my heart....you're my number one!


har väl nästan alltid koncentrerat mig på det negativa i mitt liv. det gör jag ofta. ser bara det dåliga och inte det som 'r bra.
tänkte nu tala om en sak som är bra.

TAMY.....Han är den som alltid är där för mig till 110%. Han är mitt liv...mm...på riktigt! finns ingen som kan ta hans plats i mitt hjärta. Visst, han har ganksa många egenheter och dåliga sidor.men i det stora hela är han bääääst!

Jag har tänkt på hur ett liv utan honom kan se ut. ibland tror jag att det bästa för mig är ett liv utan honom men sen så kommer verkligheten ikapp och jag inser att jag inte kan vara utan honom.
love is a funny funny thing,,,,,!?!?!

'För övrigt kan jag ju tala om att jag ångrar mig bittert att jag inte följde med Gache o co eller träffade mikaela igår =(
hade så tråkigt som man kan ha.
och eftersom jag e en konstig människa så kan jag inte sova ensam. kan bara inte somna när jag e själv hemma så jag låg i soffan o va så trött men tillät mig inte att somna.
Det är nått jag har fått för mig...att om jag somnar när jag e ensam så kommer det hända nått dåligt. =((

Min familj (tamy,syster o mamma) tycker att jag e ute för mycket, dom tycker att jag dricker för mycket.
Men hur kan dom säga så? Jag är ute maaaax maaax maaax två gånger i veckan o då dricker jag några glas vin. Jag är verkligen inte ensam om det!!!
dom menar på att jag tydligen har anlag för att få alkoholmissbruk men jag känner väl själv om nått sånt var på väg att hända.
Jag e hemma typ 12 varje gång jag går ut o träffar mina vänner i alla fall så det e ju inte ås farligt. jag har ju mina fasta tider av pappa tamy.
Ok, i fredags förstår jag. jag bölev för full. Men det enda jag hade ätit på dagen var en chokladbit och lite kaffe. och sen drack jag väldigt fort. inte mycket, men fort!!!! så går det när man har stammisrabbat snaps. HAHAH PINSAMT!!! Det betyder nog att vi kanske ska börja gå nån annanstans
...vi har vart där föör mycket om dom börjar dra in sånt. =(


ska hem till mamma nu. kanske ta en titt i solna C sen...får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback