lite bröd och vatten

mmm...har fått i mig lite vitlöksbröd och mår lite bättre nu. bröd och vatten e bra för mig!!'
Att ta mig till affären idag var det jobbigaste jag har gjort på länge, mådde illa, kunde knappt gå och för varje steg  jag tog så känndes de som om nån stod o slog mig i huvudet med en hammare. =((

Nu e jag tillbaka i sängen, där jag hör hemma idag.

Tänkte på en sak som jag o gache pratat om....
föräldrar säger väl typ alltid till sina döttrar att dom ska akta sig för killar för att dom vill bara en sak
MEN DE E LÖGN LÖGN LÖGN....
Jag trodde att killar alltid ville ha sex. det är så jag har uppfattat det...tills nu!!
nu finns det vissa killar lite här och där som tackar nej pga löjliga ursäkter.  INTE OK

sen när har man inte tid för sex
sen när ville man hellre bára vara kompisar istället
sen när var man för trött...      
sen när har man massa regler som måste uppfyllas innan man kan ha sex

de e saker som tjejer kan använda som ursäkter, men inte killar!!
killar har blivit för pryda kanske..... Och jag som har en pojkvän ska väl alltid få vad jag vill ha? eller?
neeeej tydligen inte. kanske handlar det om att han oxå vill kunna säga nej om jag vill så som jag gör om jag inte vill...men de e inte samma regler för killar o tjejer....tjejer får göra så, inte killar!!!



och förresten så fick jag jjust reda på att Gache inte har nått att klaga över längre :P hon har fått sitt
sorry va tvungen ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback